Friday 22 June 2012

Kena Tinggal

 Buda kena tinggal
                                             
Assalamualaikum semua . Apa khabar ? Apa khabar ? Hopefully semua sihat sahaja . Eh dah lama ken aku tak hapdate belog . Hari ini jari terasa ringan pulak nak menaip pun . Eyolah hari ni jumaat cuti , so memboring sajelah dalam bilik dengan roommate . Assingment pun belum ada , sah-sah laa takda kerja apa nak buat . Study ? Erghhh tunggu petang sikit baru nak study . Nampak ken yang aku amat-amatlah lazy FULLSTOP ! *pstt untuk harini jee . Kikiki

Kena tinggal ? Hmm yess ! Aku kena tinggal . Dengan siapa ? Erghh siapa lagi kalau bukan dengan family sendiri . Tskk tskk sedih gilaaa L Diorang semua pakat pergi Vietnam , tinggallah aku sorang dekat Malaysia ni . Mana tak sedihnyiaa L hmm . Apa boleh buat , aku tak berkesempatan nak join diorang semua pergi Vietnam . Belum ada rezeki . Kay pasrah L Aku ada kelas , so teramat-amatlah susah untuk memontengnya disebabkan aku ni student baru .

Takkan baru masuk dah nak ponteng kelas kan kan . Memang tak patut ah . Terima seadanya L Diorang disana tengah bergembira , yang aku disini tengah menggila bosan dok dalam bilik . hmm L Baguslah !!! *THUMBS UP . Takpa berkorban demi mengejar ilmu , nanti akan dapat ganjaran yang dapat menggembirakan semua orang , especially myparents J Itu yang aku nak sangat-sangat . Belajar rajin-rajin sampai menara gading , lepastu aku sendiri yang akan bawa myparents pergi oversea *nak jadi anak mithali bluekk . Hahaha

 Nanti aku dah kerja besar , aku nak bawa myparents pergi Mekah . Pergi menunaikan umrah @ haji . Aku nak bawa diorang merantau ke Negara orang . Kalau nak dibandingkan dengan apa yang diorang dah bagi dekat aku dengan apa yang aku bagi dekat diorang tu memang tak sebesar mana pun . Pengorbanan diorang melahirkan dan menjaga aku sejak kecil lagi teramat-amatlah besar . Soo , aku tak dapat pergi Vietnam pun takpa , bukannya rugi besar pun kan kan . Yang penting sekarang ini buat aku adalah study study study J

Mydad dah dekat 5kali call aku tak sempat nak angkat . Nak call balik memang tak dapat la dah diorang still dekat Vietnam . Ada something letew nak gitau . Rindu gila dekat diorang . hmm L Sabar sabar sabar next week kita balik . Yeppiee *buat syiok pediaaa la . Huhu . Syiok nak tengok diorang bawa balik apa dekat aku . Takmahu barang cokia , Hahar belagok gila ahh . Wassalam 

J AnnLoly J

1 comment:

  1. sian dia kena tinggal, hehe btw, jom ke sini and amek semua doodles cupcakes + ice cream yg comel --> http://lynndamya-myartjourney.blogspot.com/2012/07/free-doodles-ice-cream-cup-cakes.html (free je tau) TQ :D

    ReplyDelete