Tuesday 6 March 2012

Rindu Kawan Kawan :\ *fikir guna hati | cakap guna jari



Assalamualaikum . Hai hai dah lama aku tak update belog kannn . Alelew rindu stalkers semua :(  hemm .. Sebelum ni pun memang nak update belog haa , tapi taktahu nak update apa . Tadi tengah dok khusyuk berangan , tetiba teringat kawan kawan . Dah lama ah ta jumpa diorang . Hemhem :|  Sihat ka sayang sayang aku tu  ekk ? Rindu oih nak jumpa diorang ! Bila la agaknya bole jumpa diorang en . Diorang tak rindu aku ka ? hemm . Eh tak ! Diorang mesti rindu aku juga kann . *sayang semua meh jengok aku at aloq setaq ni na naa , demam rindu nii oih

Aku rindu ah masa zaman sekolah dulu . Rindu nak sembang rancak , rindu nak makan sama sama , rindu nak gelak deghaihh sama sama , rindu nak kacau kawan buat qeja , rindu nak tidoq sama sama , rindu nak belajaq sama sama . Gila punya rindu ahh ! Macam macam aku rindu haa . Bawa aku jumpa sayang sayang aku please . Nak sangat jumpa diorang please . Please please please ! Kay besaq sangat kan rindu aku ni  *hanya Allah saja y tahu .. Yaa ! aku akui y aku memang jarang contact diorang , tapi diorang semua always in my heart . 

Aku sayang hampa macam aku sayang nyawa aku sendiri oih ! We will happy together everlasting and and hanya maut y dapat memisahkan kita semua sayang sayang sekalian . aicewahh ! Kfine serious ann serious . Anyway , aku sayang hampa sangat sangat . Nanti lepas dapat result mesti dah  pakat buat haluan masing masing kann . Dah takdak time kita nak jumpa macam dulu lagi en . Dah takbole nak bercanda macam dulu dulu en . hemhem :/  Cepat jea masa berlalu , tuptap semua dah besaq panjang , dah nak masuk U pun . 

Anyway , hampa semua jangan lupa aku k . Dah dapat kawan baru nanti jangan nak sombong sangatlah dengan aku . understood ! Kita still bole contact macam biasa kan kan .. Y mana tukar number fone tu huloq huloq la cepat number baru tu yee . Jangan lupa kawan kawan lama . Lama lama rindu pun takbole juga nanti bole gilaaaa kot . anyaaa sayang ! I will always miss yiew and and I will always love yiew babe .. Rindu aku selalu please , Sayang aku selalu please . Tidoq setiap malam mimpi aku please . HAHA *aku takmalu haa .. hihieww ;)  

Hayati vidoe ni mysayang semua *special for u all babe*



#K lha itew nak sambung berangan kahwin dengan anak raja . HAHA *berangan jea 





No comments:

Post a Comment