Sunday 1 January 2012

YOUR FIRST AND YOUR LAST ^_^

Dear my pretty boy . . .
Saya terjaga pada waktu malam dan melihat benda-2 dalam hitam dan putih
Awak hanya dalam fikiran saya dan awak telah membuat saya dalam keadaan buta 
Saya berjaga dan berdoa supaya awak dapat merasakan rindu yang teramat rindu dari saya
Saya tahu isi hati sentiasa berkata kata sejak dari mula lagi 
My pretty boy 
I LOVE YOU  
Saya tak pernah mengasihi seorang pon sebelum awak
My pretty boy
Please tell me yang awak pon sayang saya sangat kann
Saya perlukan awak 
My pretty boy yes i do
Biar saya berada di sebelah awak
may i ?
Sometime masa terluang saya akan menulis nama awak dan meletakkannya di dalam hati 
And sometime juga saya terdengar panggilan dari awak melalui dinding bilik tidur saya
Tempat penginapan awak untuk sementara^^
Awak buat saya kagum dengan senyuman menawan tuu
Apa yang boleh saya perkatakan supaya awak jadi milik saya sepenuhnya ?
My pretty boy 
Just you in my heart 
YOUR FIRST AND YOUR LAST
*please trust me my dear >.<
ileffchiuuforevernever*muahxxx
                                                                              

No comments:

Post a Comment