Thursday 29 December 2011

Cinta Muka Buku


      MARI TERJAH VIDEO NI SESAMA
 
Woww amazing amazing ! Tabiklah girl tu sanggup kahwin dengan lelaki family's choice even before this diorang tak penah kenal pon . . *aku belom tentu lagi * So sweet lah first perkenalan diorang . * i wish both of u happy till the end of life *

If aku mesti la nak find sendiri . . Find *seseorang yang betul-2 memahami aku . *yang betul-2 sayangkan aku . *yang betul-2 nak hidup dengan aku sampai akhir hayat . *yang pandai menjaga perasaan aku . *yang boleh buat aku tersenyum everyday . *yang boleh terima apa saja kekurangan aku . . Lelaki macam ni lah yang boleh bahagiakan aku sampai akhir hayat aku . . Selalu dah aku dengar if kita kahwin dengan lelaki our family's choice . Kita akan hidup bahagia dengan dia sampai akhir hayat . . *kay aku caya tuu * But segala takdir kita Allah yag tentukan . *jodoh kita dengan sapa *ajal maut kita bila * apa yang kita rancang boleh jadi kenyataan ke tak . . Segala galanya Allah yang tentukan . If Allah dah tentukan maybe jodoh kita pilihan family . Kita kena terima dengan ikhlas . Bukan setakat terima jodoh kita tu sebab nak jaga perasaan family kita semata mata . But kena ingat juga yang jodoh tu Allah yang tentukan sejak azali lagi . . Kita kena terima dengan ikhlas . . *peace smile*

0kay now aku dah mampu cari sendiri . . *Insyallah*  Lelaki yang aku sayang tu cukup perfect dengan ciri-2 yang aku impikan dari seseorang lelaki . *Dia boleh jaga perasaan aku  *even sometime bergaduh juga *dia boleh sayang aku macam yang aku sayang kat dia *dia memahami aku *dia boleh sabar dengan kerenah aku *dia boleh buat aku senyum  *dia boleh pujuk masa aku merajuk . . Dia jantung hati aku . . Dia paru-2 aku . Dia segala galanya bagi aku . . 


                                                 
                                       
  •                                                             Dear Azim Syahmi Abd Manap
  •                                                        Awak memang lelaki yang penyayang 
  •                                                       Menyayangi saya sepenuh hati awak 
  •                                                      Awak memang lelaki yang penyabar 
  •                                                   Sabar dengan sikap saya yang kuat merajuk 
  •                                                          Awak pandai buat saya senyum 
  •                                                         Awak sweet =)  Sweet as sugar ^^
  •                                                               Awak buat saya ketawa
  •                                                                Wishes awak hari hari
  •                                                              GoodMorning | Goodnight
  •                                                                   ILoveYou | IMissYou                  
  •                                                           Awak nak tahu tahu something ?
  •                                                          Awak buat saya terharu tau tak !
  •                                                             Bahagia sangat dengan awak 
  •                                                                        Alhamdulillah 

                                                             ''saat aku tertawa di atas semua,
                                                              saat aku menangisi kesedihanku,
                                                               aku ingin engkau selalu ada...'' 
  
*I wish jodoh kita sudah tercatat di LUH MAHFUZ* AMIN...
I Love You Forever and Ever Till The End Of Our Life 

                                                   
                                                    
       

No comments:

Post a Comment